31 May 2010

Pejuang Takkan Pernah Berundur Dari Medan Juang...

Assalamua'laikum Warohmatullahi Wabarokatuh

Hari ini, tentera haram Israel la'natullah telah mula menyerang kapal-kapal bantuan kemanusiaan di perairan antarabangsa 150 kilometer daripada pantai Gaza. Antara kapal yang diserang oleh tentera khinzir dan kera ini adalah kapal Freedom Flotilla yang mengakibatkan 16 orang (setakat jam 1700) syahid dan 30 orang yang lainnya cedera. Selain itu kapal Marmara Mavi juga telah diserang yang mengakibatkan 3 orang (setakat jam 1700) syahid dan terdapat juga mangsa yang teredera. 4 buah kapal lain juga turut diserang oleh kapal-kapal perang, helikopter-helikopter tentera khinzir dan kera tersebut. Salah seorang yang turut tercedera adalah Syeikh Raed Shalah, salah seorang ulama' Palestin dan menjadi salah seorang aktivis yang menaiki kapal misi bantuan kemanusiaan tersebut.

Ikhwati Ilallah,
Pada hari ini, sudah terlalu jelas para kuffar terutamanya Yahudi Zionis la'natullah ini mengisytiharkan perang terhadap seluruh dunia. Dengan mereka menyerang kapal bantuan kemanusiaan yang dinaiki oleh aktivis-aktivis dari seluruh dunia, maka mereka ingin mengatakan bahawa mereka tidak takut terhadap tindakan yang akan dikenakan ke atas mereka. Inilah sikap yang telah berkali-kali disebutkan dalam Al-Quran, Hadith dan siroh berkenaan perangai buruk dan keji Yahudi Zionis ini.

Akheel Kareem,
Sekarang bukan masanya untuk kita berpangku tangan, sekarang bukan masanya untuk kita sekadar meratap sedih akibat serangan brutal daripada tentera khinzir dan kera itu, sekarang bukan masanya untuk kita sibuk berbalah siapa legal siapa tidak, siapa benar siapa tidak, siapa ikut sunnah siapa tidak, siapa lebih kuat connectionnya dengan IM atau sebagainya. Tetapi, inilah masanya untuk kita bangkit kembali menghidupkan roh seruan boikot kita yang sekarang kelihatannya semakin malap. Bagi yang masih belum sedar dan baru tesedar, gunakanlah segala keupayaan yang kalian miliki, kewangan, IT, penulisan, puisi, dan pelbagai kebolehan kalian untuk sama-sama kitamenghancurkan kekuatan kaum khinzir dan kera itu. Bagi mereka yang telah lama istiqamah dalam usaha menelanjangi kejahatan Yahudi Zionis kepada masyarakat, aku ucapkan Barokallahu lakuum, tetaplah kalian istiqamah, sabar dan tsabat atas usaha kalian menerangkan kepada masyarakat tentang Boikot dan sebagainya, bahkan keluarkanlah potensi kalian yang optimum atas segala usaha yang kalian lakukan. Mudah-mudahan itu menjadi modal kalian untuk bertemu Allah, saat Allah SWT bertanya apakah usaha kalian untuk membantu saudara-saudara kalian yag dizalimi, maka insyaAllah dengan izin-Nya dapat kita tunjukkan usaha kecil kita ini sebagai bukti kepada Allah.

Ikhwatul Kiram,
Sekarang, marilah kita bersama, kembali bergerak, menyebarkan risalah, menyebarkan poster, flyers, dan apa saja berkenaan gerakan memboikot barangan keluaran Israel, atau barangan keluaran syarikat yang menyokong dan membantu Israel. Ini kerana sebahagian masyarakat kita masih belum tahu dan belum sedar akan hal ini. Mereka tidak pernah diberitahu, atau tidak pernah diterangkan atau minimal diperingatkan tentang masalah boikot barangan yahudi dan penyokong mereka. Di sini aku lampirkan poster boikot untuk sama-sama kita sebarluaskan.



No comments:

Post a Comment