01 June 2011

Buat Yang Paling Aku Sayangi.....

Buat diri yang aku sayangi,
Buat diri yang menjadi pakaianku,
Buat diri yang menjadi ibu kepada anak-anakku,
Buat diri yang rela bersengkang mata untukku,
Buat diri yang menjadi pengingat pada ku tika aku lupa,
Buat diri yang tidak jemu mendoakan kebaikan dan kejayaanku,
Buat diri yang selalu mengejutkanku untuk bangun bertahajud,
Buat diri yang menguatkanku tika aku lemah
Buat isteri yang aku cintai kerana Allah, Rasul dan Jihad...

"SELAMAT HARI LAHIR"

Semoga dengan bertambahnya umurmu, akan bertambah jua kesungguhanmu untuk menggapai syurga Allah, akan bertambah lagi keikhlasanmu untuk memberikan khidmat kepada Allah, Rasul, Dakwah, Jihad dan suamimu, akan bertambah lagi kesabaranmu dalam menempuh kehidupan yang punya seribu satu ragam dan mehnah,akan bertambah lagi kasihmu pada binaan halaqahmu, mad'u dakwahmu dan ikhwah akhowat seperjuangan, akan bertambah peka hatimu pada keprihatinan umat ini, dan yang paling penting makin kukuh dan tsabat dirimu dalam JALAN DAKWAH ILALLAH INI.....

Daripada suamimu.....
AAM

2 comments:

  1. Salam.

    Suamiku tercinta..

    Terima kasih wa jazakumullah atas ucapanmu yang penuh makna.

    Hadiah tersirat, paling sarat nilai yang pernah isterimu ini terima.

    Moga kita sentiasa terus mencintai dan dicintai Allah SWT.

    Love,
    NRAB

    ReplyDelete
  2. Jazakillah juga buat sang Isteri tercinta Ukhti NRAB.

    ReplyDelete